Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności » Ok, zamykam

Aktualności

24.05.2015

Dziś odwiedziliśmy stoisko naszego głównego partnera tj. Millers Oils Polska na targach Motoshow w Krakowie. Kilka fotek poniżej:

21.05.2015

Od dziś dbamy nie tylko o stronę mechaniczną kondycję auta, ale także o wygląd. Pojawiły się w sklepie rewelacyjne kosmetyki od teamu F1 Williams w rewelacyjnych cenach. Zapraszamy.

http://motorsportoils.pl/kategoria.67.kosmetyki.samochodowe.williams.html

05.05.2015

W pierwszej rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski - Rajdzie Świdnickim, wzięło udział wiele załóg stosujących środki smarne marki Millers Oils.

Niestety, dwie czołowe załogi w samochodach Ford Fiesta R5 ze stajni C-Rally, w których użyto środków smarnych Millers Oils nie dojechały do mety z powodu wypadków. W momencie opuszczenia drogi, na przedostatnim OS, załoga Nivette / Heller była liderami w klasyfikacji generalnej ( fot. Roman Podfigórny ). 

 

16.02.2015

W zakończonym wczoraj Rajdzie Szwecji, załoga Millers Oils - Prokop / Tomanek w samochodzie Ford Fiesta RS WRC zajęła bardzo dobre, 8 miejsce w klasyfikacji generalnej.

2.02.2015

Miło nam poinformować, że w naszym sklepie jest już dostępny najnowszy, gotowy do użycia płyn chłodniczy od Millers Oils: ALPINE ANTIFREEZE EXTEND RED RFU 50%.

http://motorsportoils.pl/towar.527.plyn.chlodniczy.millers.alipne.antifreeze.extend.red.rfu.50.5l.html

Jako ciekawostkę, podajemy informację, że nazwa ALPINE ANTIFREEZE jest używana do określania płynów chłodniczych od dziesiątek lat - w załączniku zdjęcie ogłoszenia reklamującego ALPINE ANTIFREEZE już w 1967 roku!

21.01.2015

Millers Oils zaprezentowało nowe logo Nanodrive wspierając je hasłem MINIMALNE TARCIE, MAKSYMALNA MOC.

Rekomendujemy używanie olei z cząstkami Nano jako najlepszych środków smarnych wydłużających maksymalnie trwałość podzespołów slinika.

16.01.2015

Red Line Synthetic Oil ogłosił, że w 2015 będzie sponsorem europejskim Porsche Cayman nr 83, prowadzonym przez George'a Liefooghe i Erica Zimmermanna.

BimmerWorld uruchomi  w sumie dwa samochody Porsche Cayman w przyszłym sezonie w celu uzupełnienia ich dwóch już startujących samochodów BMW 328i.

"Pracowaliśmy ściśle z BimmerWorld od wielu lat na wyścigach i nad rozwojem produktów," powiedział prezes Red Line Cameron Evans. "Gdy dowiedzieliśmy się o rozszerzeniu działalności na Porsche i inne europejskie marki, chcieliśmy być partnerem. Red Line 0W40 olej silnikowy i 75W90 NS olej przekładniowy to produkty wymienne zarówno dla samochodów drogowych i wyścigowych. Naprawdę sprzedajemy to na czym ściagają się nasze auta ". Evans dodaje: "Obaj kierowcy są szybcy, a do tego są wielkimi przyjaciółmi firmy, świadomymi jak technicznie dobre produkty to są."
 
Oczywiście oleje Redline dostępne są w naszym sklepie.
 
 

15.01.2015

W miniony weekend, w Birmingham odbyły się największe na świecie targi branży "motorsport" - AUTOSPORT INTERNATIONAL. Wśród wystawców nie mogło oczywiście zabraknąć stoiska firmy Millers Oils. Prezentowane na naszym stoisku samochody to: Nissan ( drifting) Steve "Baggsy" Biagioni, oraz Ford Focus BTCC ( wyścigowe mistrzostwa samochodów turystycznych ) debiutanta w serii ( zwycięzca Renault Clio Cup ) - Mike Bushell.

 

14.01.2015

W zbliżającym się Rajdzie Monte Carlo, oprócz Martina Prokopa / Jana Tomanka, udział weźmie także inna załoga reprezentująca Millers Oils. Kierowca - Francois Delecour ( zwycięzca wielu rund WRC w latach 90-tych, wicemistrz świata 1993) zasiądzie za kierownicą Porsche 911 R-GT zespołu Tuthill Porsche.

13.01.2015

W sezonie 2015, firma Millers Oils po raz kolejny będzie partnerem technicznym załogi Martin Prokop / Jan Tomanek w cyklu WRC. Czeska załoga ( 9 miejsce w klasyfikacji WRC 2014 ) ponownie będzie używała sprawdzonego Forda Fiesta WRC.

Zdjęcia nowego samochodu na oficjalnym profilu WRC na facebook polubiło niemal 39 000 osób, co uczyniło ten post jednym z najpopularniejszych w historii obecności WRC na fb. Oznacza to jednocześnie, że logo Millers Oils dotarło do dziesiątek tysięcy fanów sportów motorowych.

W samochodzie stosowane są oleje i płyny dostępne w naszym sklepie tj:
CFS 0w30 NT
CRX LS 75w140 NT
Racing Brake Fluid 300+
Extracool 

 

7.01.2015

Witamy w Nowym Roku. Za oknami mróz i śnieg a u nas wspomnienie pewnych dwóch letnich, lipcowych dni tj. 12 i 13 lipca 2014 roku. W kolejnych dwóch rundach Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski rozegranych w tych dniach w Sopocie bezapelacyjnie najlepszy był Rafał Grzesiński, który zwyciężył dwukrotnie. Mimo bardzo trudnych warunków atmosferycznych, a co za tym idzie – śliskiej nawierzchni Rafał mocno zbliżył się do rekordu trasy w Sopocie. Obejrzyjcie jak jechał:

www.youtube.com/embed/qWuYkIejuGc

W jego Lancerze Evo IX zastosowano oleje Millers dostępne u nas w sklepie: w silniku CFS 10W60 NT, a w skrzyni biegów oraz dyferencjałach CRX LS 75W140 NT.

11.12.2014

 

Od wielu lat KAPS jako topowy producent kłowych skrzyń biegów (a więc stosowanych w samochodach rajdowych, nie wyposażonych w synchronizatory) rekomenduje stosowanie oleju Millers Oils CRX LS 75w140 NT.  Jednak, z różnych względów, użytkownicy nie zawsze stosują się do zaleceń KAPS i stosują różne inne oleje o lepkości 75w140, także takie przeznaczone wyczynowych skrzyni.

Poniżej zdjęcia zębatek ze skrzyni biegów KAPS używanych w dwóch różnych samochodach rajdowych Mitsubishi Lancer Evolution IX:

1) zębatka o przebiegu 1128 km "oesowych" ( od słowa "OS" - Odcinek Specjalny, a więc km przejechanych w warunkach rajdowych), przy użyciu oleju CRX LS 75w140 NT
2) zębatka o przebiegu 495 km "oesowych", przy użyciu innego oleju.

Różnice są widoczne gołym okiem. Wbrew pozorom, kłowe skrzynie biegów są narażone na duże obciążenie nie tylko podczas OS, ale także podczas pierwszych kilometrów od uruchomienia samochodu, gdy olej jest jeszcze zimny.

Olej CRX LS 75W140 NT dostępny u nas w sklepie.

http://motorsportoils.pl/towar.199.olej.przekladniowy.millers.crx.ls.nt.75w140.5l.html
 

 

 

10.12.2014

Od dziś w sklepie dostępna nowość Millers Oils - olej syntetyczny XF Longlife 0W30. Opracowany głównie z myślą o najnowszych modelach Volvo, ale znakomity także do modeli Hondy, Mitsubishi, itd.W porównaniu do konkurencji, olej ten charakteryzuje się znakomitym indeksem lepkości, oraz temperaturami: krzepnięcia i zapłonu. 

Jest to olej typu FULL SAPS, o wysokim wskaźniku TBN.

 

09.12.2014

Poniżej przestawiamy linki do testów pokazujących, iż oleje syntetyczne Millers CFS NT ( Nanodrive ) dzięki modyfikatorom tarcia z cząsteczkami Nano skutecznie wpływają na moc i moment obrotowy aut w których zostały zastosowane.

www.millersoils.co.uk/news/2012/220212-Porsche-Power-Test.asp

www.millersoils.co.uk/news/2012/281112-Toyota-GT86-Power-Test.asp

 

 

08.12.2014

Derek Tohill zakończył swój pierwszy sezon w Mistrzostwach Świata FIA Rallycross. Ostatnia runda sezonu 2014 odbyła się w Argentynie na torze San Luis, gdzie kierowca Citroena DS3 Supercar zajął 13 miejsce.

W klasyfikacji sezonu, Derek zajął 14 miejsce na 58 punktujących zawodników, co należy uznać za dobry wynik, przy tak małym doświadczeniu w prowadzeniu ponad 600-konnego samochodu, jakim jest Citroen DS3 Supercar.  Silnik, skrzynię biegów, oraz dyferencjały smarowane są olejami Millers Oils serii Motorsport.

 

17.11.2014

Sezon WRC 2014 dobiegł końca. W finałowej rundzie – Rajdzie Walii, załoga Millers Oils: Martin Prokop / Jan Tomanek zajęła bardzo wysokie, 9 miejsce w klasyfikacji generalnej. Martin stoczył zaciętą walkę z kierowcą fabrycznego zespołu Hyundai – Hayden’em Paddonem, oraz z Robertem Kubicą. Na ostatnim odcinku specjalnym rajdu – Power Stage, Prokop popisał się rewelacyjnym, 5 czasem (najlepszy wynik kierowcy spoza zespołów fabrycznych), dzięki czemu ukończył rajd 5,2 s przed australijskim zawodnikiem ( Paddon ) oraz 36,1 s przed Kubicą.

W samochodzie Ford Fiesta WRC Martina Prokopa zastosowano następujące środki smarne Millers Oils dostępne w naszym sklepie:

silnik:  CFS 0w30 NT

 

skrzynia biegów:  CRX LS 75w140 NT

 

dyferencjały:   CRX LS 75w140 NT

 

płyn hamulcowy: Millers Oils Racing Brake Fluid 300+

12.11.2014

Odbyły się dwie końcowe rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Europy - ERC: Rallye du Valais, oraz Rajd Korsyki.

Załoga Hudec / Picka w Mitsubishi Lancer Evo IX wystartowała w tym sezonie w 9 rundach, na koniec sezonu zdobywając 2 miejsce w klasyfikacji generalnej Production Cup. W zasięgu było zdobycie 1 miejsca, niestety podczas Rajdu Korsyki Martin popełnił błąd, w efekcie czego wyleciał z drogi i nie ukończył rajdu. W Rajdzie du Valais załoga zajęła 5 miejsce w klasie.

W jego samochodzie używane są środki smarne dostępne u nas w sklepie: Millers Oils CFS 10w60 NT, Millers Oils CRX LS 75w140 NT, Racing Brake Fluid 300+.

 

27.10.2014

Miło nam poinformować, że olej Millers XF Longlife 0W40 spełnia teraz także normy: Nissan GT R 35, Chrysler MS 107 25, Ford WSS-M2C 937A ( Focus RS 2.5 ). Właścicieli zapraszamy na zakupy.

motorsportoils.pl/towar.368.olej.syntetyczny.millers.xf.long.life.0w40.5l.html

 

26.09.2014

Od dziś w ofercie nowość jeżeli chodzi o oleje przekładniowe Millers Oils z gamy Motorsport. Nowe produkty to:

CRX 75W-110 NT

CRX LS 75W-110 NT

Produkty wpisujące się gamę olei przekładniowych pomiędzy dotychczas dostępne lepkości 75W-90 a 75W-140, przeznaczone głównie do skrzyń biegów znoszących duże obciążenia ( w tym skrzyń kłowych, ze szperami czy sekwencyjnych ). Szczegóły w linkach powyżej. Zapraszamy.

 

4.09.2014

Po raz pierwszy od 28 lat, samochód Porsche wystartował i ukończył rundę Rajdowych Mistrzostw Świata WRC. Przygotowane przez Tuthill Porsche, Porsche 911 RGT, załogi Tuthill / Prevot bez problemów przejechało trasę Rajdu Niemiec. Partnerem zespołu jest firma Millers Oils. W samochodzie zastosowano m.in. olej silnikowy CFS 5w40 NT, oraz przekładniowy CRX LS 75w90 NT.

 

2.09.2014

Od dziś w sprzedaży nowy płyn hamulcowy Millers Performance Brake Fluid DOT 5.1

http://motorsportoils.pl/towar.516.plyn.hamulcowy.millers.performance.brake.fluid.dot.5.1.500.ml.html

Płyn bez zawartości silikonu z wysokim mokrym punktem wrzenia, bo aż 185 st. Celcjusza, co jak na płyn DOT 5.1 jest bardzo dobrą wartością. Bardzo dobra alternatywa pomiędzy zwykłym płynem DOT4 a wyczynowym RBF 300+

Zapraszam do składania zamówień.